Gdzie jest hit lata?

Zauważyliście, że w tym roku nie ma żadnej piosenki zasługującej na hit lata? Już prawie połowa wakacji za nami, a jakoś żaden dźwięk nie wpadł mi w ucho. Nie wiem, może słucham niewłaściwych stacji radiowych, może na urlopie kręciłem się przy niewłaściwych ogródkach piwnych (może za dużo byłem w Czechach), ale w tym roku nie ma tej jednej melodii, którą wszyscy naokoło katują odpoczywających.

Mało tego, nawet mainstreamowe stacje radiowe odgrzewają kotlety sprzed lat. Jadąc autem z punktu A do punktu B usłyszałem parę kawałków z czasów, kiedy byłem w podstawówce. A uwierzcie, że było to bardzo dawno temu.

Nie, żebym był wielkim fanem wakacyjnych hitów. Zazwyczaj to lekkie, mało ambitne utwory, które w pewnym momencie zaczynają irytować, ale kiedy już zrobi się zimno, kiedy spadnie śnieg, to jedna melodia zagrana w radiu po raz milionowy od razu przypomni słońce, urlop, plażę/góry. A w tym roku... wygląda na to, że takiej melodii nie będzie.

A może się mylę i po prostu nie zarejestrowałem tegorocznego hitu? Jeśli hit lata 2015 istnieje, to proszę mnie oświecić :)

5 komentarze

21 lipca 2015 21:24

To jeszcze są jakieś hity? To jeszcze ktoś słucha radyj innych niż internetowe?

Reply
avatar
21 lipca 2015 21:36

Słucha radyj, ogląda telewizory i czyta gazety i książki wydrukowane :) Życie poza siecią toczy się zupełnie normalnie.

A jarmarczno-wakacyjnych hitów widać w tym roku nie ma.

Reply
avatar
24 lipca 2015 19:09

Heh, faktycznie. O ile w poprzednich latach zawsze takie kawałki były (czasem nawet kilka), nawet muszę przyznać je lubiłem i parę z nich zostało oficjalnymi "hymnami" wyjazdu na Woodstock czy coś innego wśród mojej paczki i kojarzą się właśnie z nimi, o tyle w tym roku bieda. A i wyjazdy jakieś biedne w sumie (za tydzień Woodstock, może się odmieni, zobaczymy)...

Reply
avatar
26 lipca 2015 13:06

A co powiesz Nicponiu na ten kawałek?

https://www.youtube.com/watch?v=05Qdu0jkihU

Reply
avatar
27 lipca 2015 20:12

@Patryk - kawałek fajny, wpada w ucho. Ciekawy głos wokalistki. Ale tak jakoś mało go puszczają w porównaniu z hitami poprzednich lat. Póki co, słyszałem go może ze 2 razy, a ostatnio bardzo dużo słuchałem radia. Ale kto wie... może jednak mamy hit lata 2015 :)

@Marsjanin - Woodstock... zazdraszczam :) W tym roku nie dam już rady pojechać. Może za rok się uda.

Reply
avatar