Idą zmiany

Moi Drodzy, przed kilkoma chwilami ogłosiłem to na stronie, teraz czas napisać na blogu. 7 listopada strona Nicpon.eu zakończy swoją dotychczasową działalność i połączy się z blogiem Wysypisko.

Przyznaję się, na prowadzenie i strony i bloga zwyczajnie brakuje mi czasu. Poza tym, doszedłem do wniosku, że dotychczasowa forma Nicpon.eu trochę się już wyczerpała. Sami pewnie zauważyliście, że Wysypisku ostatnio poświęcam znacznie więcej czasu. Dlatego postanowiłem, że połączę te dwa miejsca w sieci. Sam blog nie zniknie, treści, które tu widzicie dalej będą dostępne. Zmieni się jego nazwa - od 7 listopada będzie do blog Nicpon.eu. Część materiałów z obecnego Nicponia będzie tu sukcesywnie dodawana. W przyszłości będę publikować nie tylko swoje komentarze, recenzje, ciekawostki, ale także przepisy z nicponiowego działu Kuchnia, rozwinę dzisiejszą Dźwiękownię. Właśnie tu każdej jesieni będę polecać do słuchania litewskie piosenki w ramach muzycznego tygodnia "Made in Lietuva". Co będzie dalej? Sam jeszcze nie wiem, pożyjemy zobaczymy.

Mam nadzieję, że zmiany wyjdą blogowi na dobre. Już dziś zapamiętajcie adres www.nicpon.eu - od 7 listopada będę pisać pod tym adresem.