Warmińskie Rewolucje

Jeśli widzę, że piwo zostało uwarzone w Browarze Kormoran, to już jest dobry znak. Jeszcze się na ich piwach nie zawiodłem, więc kiedy znajomy polecił mi Warmińskie Rewolucje, popędziłem do sklepu i kupiłem sobie buteleczkę :)

Już sam zapach piwa jest obiecujący, lekko słodki, owocowy. Kolor piwa bursztynowy, delikatnie mętny. Dobra, nie czekam dłużej, piję.

Pycha! Delikatna goryczka, która nie pozostaje w ustach, lecz staje się jakby owocowa. W tle jakbym wyczuwał bardzo słabą nutę piwa pszenicznego, to pewnie tylko takie wrażenie, bo do produkcji użyto słodu jęczmiennego. Ale to dobrze, dzięki temu smak jest złożony, znacznie ciekawszy. Piwo doskonale orzeźwia i mógłbym przysiąc, że dodaje energii. Rzadko się zdarza, żeby piana utrzymywała się do końca, dla mnie to duży plus.

Minusów nie widzę, więc daję 5.