Wyniki ankiety 2016

Minął luty, więc czas na podsumowanie tegorocznej ankiety. Jak co roku na nicpon.eu poprosiłem Was o udzielenie odpowiedzi na kilka pytań. Dzięki temu wiem kim jesteście, co sądzicie o tym, co tu publikuję i jakie są Wasze oczekiwania. Podawanie cyferek i procentów jest nudne i raczej nikogo nie zainteresuje, więc przejdę od razu do przedstawienia statystycznego odwiedzającego.

W tym roku mam pewną ciekawostkę - po raz pierwszy padł remis w pytaniu o płeć. Zazwyczaj faceci byli w przewadze, w tym roku mamy 56 pań i 56 panów. Tak więc statystyczny/a odwiedzający/a jest jednocześnie kobietą i mężczyzną. Dlatego będziemy go/ją określać w taki sposób jak w poprzednim zdaniu. Statystyczna/y ma 31 do 40 lat. I to jest też ciekawe, bo widzę, że średnia wieku zmienia się z moim wiekiem. Kiedy sam miałem dwadzieścia parę lat, na nicponia wchodzili głównie dwudziestolatkowie. Dziś większość to trzydziestki, choć dla porządku dodam, że  dwudziestki zajmują drugie miejsce. Nastolatków nie ma!

Statystyczny/a mieszka w mieście dużym. Większość to mieszkańcy miast od 100 do 500 tysięcy mieszkańców, ale Ci z nieco mniejszych (do 100 tysięcy) też trzymają się mocno. Zdecydowana większość z Was mieszka w Polsce. Statystyczna/y ma wykształcenie wyższe. I droga statystyczna koleżanko/statystyczny kolego, nie znamy się osobiście. Co ciekawe tylko dwoje z Was odpowiedziało, że się znamy, a przynajmniej czworo moich znajomych twierdzi, że wchodzi na Nicponia. Ściemniacie, czy nie chciało Wam się wypełnić ankiety? :)

Statystyczny/a wchodzi na nicpon.eu raz w tygodniu i robi to już od paru lat. I nie ma tu nikogo, kto by pamiętał jak strona wyglądała 10 lat temu, na samym początku. To nic, przypomnę Wam za parę dni :) Weszliście tu przypadkiem i tak już zostaliście. Uważacie, że strona jest fajna lub bardzo fajna - z niewielką przewagą odpowiedzi "fajna". I fajnie :)

Statystyczny/a (tu można było zaznaczyć kilka odpowiedzi) najchętniej czyta recenzje książek, przypadki z życia, ogląda galerie i czyta o piwie. O tym piwie to ostatnio mało było, ale jeszcze trzy miesiące i abstynencja się skończy. Wygląda na to, że lubicie wszystko co tu publikuję. Pozostałe tematy też cieszyły się popularnością, ale już mniejszą - na samym końcu uplasowała się Dźwiękownia. No nic, powrzucam jeszcze trochę fajnych kawałków ze świata to i ten dział polubicie.

I teraz odpowiedź na pytanie, które mnie interesowało najbardziej - Czy uważacie, że połączenie starej strony z blogiem było dobrym pomysłem. Cieszę się, na prawdę się cieszę, bo widzę, że decyzja o połączeniu była dobra. 105 osób uważa, że dobrze zrobiłem. Pozostali nie mają zdania. Nikt, absolutnie nikt nie sądzi, że popełniłem błąd likwidując starego Nicponia. Dzięki, utwierdziliście mnie w przekonaniu.

Dziękuję wszystkim, którzy poświęcili kilka minut na ankietę. Zobaczymy, co mi odpowiecie za rok.