Piosenka roku 2015 - Rule the World

Każdego Sylwestra na starej stronie nicpon.eu publikowałem piosenkę roku - kawałek, który w mijających 12 miesiącach najbardziej zapadł mi w pamięć i już zawsze będzie się kojarzył z konkretnym rokiem. Postanowiłem przenieść tę tradycję na nowego bloga nicpon.eu Oto kawałek, który dla mnie, zupełnie subiektywnie, zasługuje na tytuł piosenki roku.


Piosenek zespołu Walk off the Earth nie usłyszycie w radiu. Nie zdarzyło mi się, żebym ich klipy zobaczył w jakiejś telewizji. Rządzą za to niepodzielnie na Youtube. Pięcioro ludzi gra na jednej gitarze "Somebody That I Used To Know" Gotye - kojarzycie taki klip sprzed paru lat? To właśnie Walk off the Earth. Od tego klipu obserwuję ich aktywność w sieci i muszę przyznać, że w kilku przypadkach ich covery są lepsze od oryginału. W 2015 roku grupa nagrała swoją własną piosenkę, którą się zachwyciłem - "Rule the World". Nie potrafię zliczyć ile razy jej słuchałem, ale mogę powiedzieć jedno: to jest mój kawałek roku 2015.